joi, decembrie 18

Ela Ela Ela e e e

Da, da, da... E varianta prescurtata a hitului Rihannei. Ca doar asta ma intereseaza, de vreme ce contine numele scumpei mele colege care mi-a inveselit ziua.
Stiti probabil, unii din voi, ca de sarbatori unele gasti/clase/grupe isi fac daruri de Craciun. Tragi la sorti si faci un cadou persoanei extrase. La randul tau, ai sa primesti ceva daca ai fost cuminte, daca nu... Imi pare rau, vorbeste cu Mosu` si data viitoare poate ai noroc, cuMinte sa fii..
Bineinteles ca si 1013 se numara printre cei care au facut chestia asta. Am luat un cadou pentru Pufooooviiiii si am primit un dar de la ELA, ca doar despre ea este vorba in articolul asta. M-am bucurat mai rau ca un copil mic. Care-i motivul fericirii mele debordante? O chestie traznita pentru fotografii si, bucuria mea, o pereche de cercei absolut geniali! Sunt indragostita pana peste cap de ce am primit! Nu puteti sa va imaginati o pustoaica de 20 de ani sarind in sus de fericire, tipand, multumind, alergand, imbratisand si pupand pe toata lumea.
Acum am o amintire de la facultate, am in sfarsit o particica din 1013 cu mine!
Multumesc frumos, ELA! M-ai facut extrem de fericita! Te imbratisez cu mare drag!
.
.
["Bucuria vine din lucruri marunte!"]

Niciun comentariu: