marți, ianuarie 20

Georgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Asta este un articol pur si simplu pentru publicitate. Dar nu publicitate pentru orisicine, ci pentru George Hora, v-am mai spus despre el. Dupa ce a castigat Battle of Songs, cum prea bine i-am spus ca o sa se intample, acum are alte ganduri si planuri. Ii place tare mult sa stea in studio, in ultima perioada colaboreaza cu Puya, dar nu a omis faptul ca ar mai putea participa inca o competitie, despre Eurovision este vorba. Super compozitorul a inscris 5 piese pentru preselectie: Loredana Schelaru - Without ya, trei piese interpretate de Alin Nica - Fernando, 24 7 si Don't leave, iar cea de-a cincea este interpretata de el, melodia pe care eu o ador si careia i-am dedicat un articol special - Sa ma iubesti.

Si, vesti bune, in a doua semifinala a intrat melodia lui Alin Nica - Don't leave. Desi, am o vaga banuiala potrivit careia si prin prima semifinala exista o melodie care are putintel amprenta lui.


=))) In urma documentarii aprofundate am gasit asta:


<< Compozitorii si cantaretii inscrisi la Selectia Nationala Eurovision lucreaza la versiunile finale ale melodiilor cu care participa anul acesta in cadrul concursului, pentru a se prezenta la un nivel cat mai inalt. Escvision.eu va prezinta in exclusivitate versiunile de concurs ale melodiilor "Don`t leave", cantata de Alin Nica si "Perdoname", cantata de Juan Xavier. Compozitorul lor, George Hora, ne-a explicat ce fel de modificari au suferit piesele: “Nu sunt modificari majore, sunt alte sound-uri si chitari reale pentru ca ceea ce am trimis noi la preselectie, a fost un simplu demo. La piesa "Perdoname", compusa in colaborare cu solistul ei, Juan Xavier, am modificat putin finalul”. >>
.
.
Sunt un mic geniu! :))
In orice caz, bafta multa, baieti!

Niciun comentariu: