duminică, ianuarie 4

Inceput de 2009

Gata! S-a dus si decembrie, s-a dus si vacanta de iarna, au trecut toate clipele pe care le-am petrecut alaturi de cei dragi. Familie si prieteni de suflet.
Dupa un Craciun linistit, cadouri si fericire deplina, au urmat cumparaturile pentru noaptea de Revelion facute in Metro la 1 a.m. cu gasca, distractie garantata. Ziua a 31a a lunii decembrie a fost foarte speciala. Am avut parte de agitatie, discutii, prieteni, dragoste, bucurie. Sunt fericita acum. Si stiu si de ce. Multe lucruri s-au clarificat, 2009 a venit exact asa cum trebuia, sper sa fie totul bine de acum incolo... Imi iubesc prietenii, iubesc oamenii care imi sunt aproape, iubesc chestia asta care se numeste viata, ce sa mai, iubesc totul...
Acum am revenit in Bucuresti. Viata o sa isi reia cursul normal, de la capat si inca o data, cu voce tare, bucurie incorigibila si multa speranta ca tot ce va urma va fi bine. Trebuie sa scap insa de cosmarurile care imi dau batai de cap de cateva nopti incoace. Chiar am nevoie de putin ajutor si niste sfaturi. Se ofera cineva?
Si totusi...
Bine ai venit 2009, te-am asteptat cu bratele deschise, acum insa vreau sa te ridici la nivelul asteptarilor mele.
Sper, cred, vreau!

2 comentarii:

Anonim spunea...

da, sigur ...

Georgiana spunea...

la multi ani! :)