duminică, septembrie 21

Lucruri care ma inspaimanta

Pai... A venit si randul meu. Am primit leapsa de la Bianca mai deunazi. Trebuie sa nominalizez lucrurile care ma inspaimanta mai mult decat orice altceva. Clasamentul este in felul urmator:
.
1. Singuratatea - Uimitor sau nu, penibil sau perfect normal, cel mai teama mi-e de singuratate. Mi se pare cea mai grozava pedeapsa pe care as putea-o primi in urma celui mai aprig proces. Fara prieteni, fara rude, fara persoane pe care sa le iubesc, viata e egala cu 0.
.
2. Prostia - Nu imi doresc eu prea multe lucruri, dar cel mai tare vreau sa ma fereasca Cel de sus de prosti. Nu mi-e frica de moarte, ci de prostie. Boala incurabila, de cele mai multe ori contagioasa.
.
3. Politistii - Categoria cadrelor in uniforma cea mai urata de toata populatia Romaniei. Accidente, furturi, altercatii, disparitii... Nimic nu este rezolvat in timp util. Ei sunt adeptii zicalei: "Ce nu poti face azi, nu lasa pe maine, lasa pe poimaine, poate se rezolva". Si spun asta in foarte mare cunostinta de cauza.
.
4. Sunetele scoase de masinile in varsta in urma folosirii si suprasolicitarii frecvente. Daca gropa peste care voi da e prea mare si telescoapele nu fac fata? Aceasta este intrebarea.
.
5. Batranetea - Si nu orice fel de batranete, ci aia chinuita. Sa sufar de boli carora nu li s-a gasit inca leac: Alzheimer & co.
.
6. Filmele horror - Cu precizarea ca nu le pot urmari daca sunt singura. Trebuie sa fie cineva langa mine, de preferabil de sex masculin.
.
7. Moartea celor dragi sau cunoscuti mie. Aici nu am de facut niciun comentariu. Pur si simplu, asta simt.
.
8. Dezamagirea - O intalnesc deseori (explicatia: ma atasez foarte repede de oameni si cred in ei), numai sa nu ma obisnuiesc cu ea, sa mi se para oarecum normal sa ma dezamageasca lumea.
.
9. Uitarea - Simplu, scurt si la obiect. Sa nu uit, sa nu uite.
.
10. Unii medici - Vezi cazurile cunoscute (Doctorul Ciomu). Nu as vrea ca vreodata, in urma unei operatii chirurgicale, sa aflu ca s-a uitat ceva prin mine: fasa medicinala, ustensilele folosite, vreo artera necusuta sau chiar organul in cauza nescos (Da, i s-a intamplat matusii mele, operata fiind in cadrul unui spital militar. Greu de crezut, dar adevarat!)
.
.
.
Leapsa merge mai departe la Adrian, Miruna si Andreea.

Niciun comentariu: