luni, septembrie 8

Mooch si Booch

Pentru ca imi place sa te vad razand si mai ales pentru ca am imaginatie, i-am creat pe Mooch si Booch. Sunt noile mele inventii.
Mai stii de la ce am ajuns aici? O sa facem o poveste vreodata? Lunga si interminabila? Fara punct... Fara puncte de suspensie? Numai virgule... Un paragraf urias de care sa nu te mai dezlipesti. O sa devina un bestseller.
Pentru ca au trecut atatia ani, pentru ca vor mai trece inca 100, pentru ca fac prostii, pentru ca inca ma mai comport imatur, pentru ca sunt incurabila, pentru ca te enervez si imi place al dracului de mult, pentru ca am innebunit din cauza unei melodii, pentru ca am sa ma revansez, pentru ca stiu sa intorc moneda pe partea cealalta, pentru ca am pus "Bubbly" pe repeat, pentru ca nu iti place "Maraca", pentru ca era sa ma pui pe invisible din cauza lui "oky", pentru ca plec si ai sa ma urasti, pentru ca nu imi place acidul, pentru ca imi place Granini de mere si coacaze negre, pentru ca beau foarte des nectar de portocale rosii, pentru ca sunt fata de casa si te enervez cu ordinea la fiecare doua zile, pentru ca vreau neuroni drepti cand ti-e lumea mai draga, pentru ca gresesc deseori si pentru ca imi pare rau, pentru ca ascult melodii in franceza, pentru ca articolele mele nu sunt pe placul tuturor, pentru ca unii nu inteleg, pentru ca am invatat atatea, pentru ca inteleg, pentru ca sunt curioasa, pentru ca vreau sa aflu mereu mai multe, pentru ca imi place sinceritatea si comunicarea, pentru ca sunt rea uneori, pentru ca nu sunt nesimtita, pentru ca incerc, pentru ca sunt studenta, pentru ca nu mai termin paragraful, pentru ca nu am sa fiu inteleasa, pentru ca nu uit, pentru ca vreau perfuzia aia cu fericire, pentru ca prin branula vreau sa imi curga iubirea, pentru ca nu stiu sa urasc, pentru ca mi-e dor, pentru ca am sa mai scriu un post, pentru ca il inchei pe acesta acum.

Un comentariu:

Andreea spunea...

Mooch si Booch sunt cei mai tari. :))) Inca rad. Nu fi egoista, da si tu branula aia in doua :D