luni, septembrie 1

Un nou inceput

1 Septembrie vine cu surprize. Nu numai pentru voi, ci si pentru mine. Am luat o hotarare, spre surprinderea multora. Am schimbat platforma blogului meu. De ce? In afara de sfaturile indreptatite ale bunilor mei prieteni, am simtit ca trebuia sa fac o schimbare majora. Asta a fost provocarea. Si i-am dat curs.
In afara de trecerea la Blogspot si renuntarea la blog-ul meu anterior, s-au mai intamplat cateva lucruri. Importante? Da, oarecum. Aflu din nou ce fel de oameni ma inconjoara. Falsitatea si nesimtirea sunt caracteristicile unora, insa, dragii mei, prieteni imi sunt prea putini. Fata de ei, imi cer scuze daca am gresit cu ceva.

Sufletul meu a ramas la mare. A plecat inaintea mea. Am sa ma intorc si eu. Am promis.





Sanatate sa aveti toti.

Un comentariu:

Adrian Manolache spunea...

cat de convingator am putut sa fiu..;)
Mult succes cu noul blog :*